Színész lesz belőle! – Ismerjék meg Fehér Andrást

2016 november 17. csütörtök, 8:00

Október 21-én lépett először nagyközönség elé Zsótér Sándor és Börcsök Enikő III. éves színművész osztálya. Marieluise Fleisser színdarabját, Az ingolstadti invázió címmel adták elő az Ódry Színpadon, melyet a végzős bábrendező szakos Szilágyi Bálint állított színpadra. A premier alkalmából bemutatjuk a hallgatókat! Másodikként Fehér Andrást!

A sorozat első részét Bajor Lilivel itt olvashatják.

edv_7541a

Fotó: Éder Vera

A gitározásról:

Felvételije elsőre sikerült. Sokáig csak a gitározás érdekelte, a dobolás, a zene. „Nem tudtam elképzelni polgári szakmát, hiúbbnak lettem nevelve, hiúbb lettem. Gitáros akartam lenni, de 16 évesen rájöttem, hogy az elkövetkező két évben napi hat-nyolc órát kellene gyakorolnom, hogy felvegyenek az akadémiára. Azt élveztem, amikor előadok, nem azt, amikor egyedül gyakorlok. Színészként sosem vagyok egyedül.”

dsc_6194

Fotó: Szkárossy Zsuzsa

Az egyetemről:

„Jóval bonyolultabb lett minden, amit színészetről, színházról gondoltam. Számos olyan összetevőjét világították meg a színházcsinálásnak, amelyről addig fogalmam sem volt. Ez a fényelés örökké tart, de jó esetben az egyetemen kapunk egy lámpát. ”

dsc_5927

Fotó: Szkárossy Zsuzsa

A színházról:

„Olyan színházat akarok csinálni, ahol a játszók olyan önzően keresik a boldogságot, hogy az egész addigi életüket készek eldobni minden pillanatban, ahol visszavonhatatlan kijelentéseket tesznek, kegyetlenek magukkal és a nézőkkel, felmentés nélkül őszinték. ”

dsc_8279

Fotó: Szkárossy Zsuzsa

A színészről:

„Bármilyen díszlet van, akármilyen zene szól, a színész az, aki a színpadon a legérzékibb hatást kelti.”

Hatásokról:

„Legnagyobb hatással Sarah Kane szövegei és a Slipknot első két albuma (Slipknot, Iowa) volt rám. Ők finomkodás nélkül csontig metszenek. Nem vonz az üres szórakoztatás, felhőtlen pillanatok csempészése a szürke hétköznapokba, időpazarlásnak és hazugságnak érzem.”

dsc_5796

Fotó: Szkárossy Zsuzsa

 A darabról:

„A történetnek nincs egy központi szála. Brecht azt mondta az írónőnek, úgy írja meg a darabot, mintha autóalkatrészekből állna. Látszólag nincs összefüggés az egyes jelenetek között, de ha egyberakjuk ezeket az apró darabkákat, mégis egy egésszé állnak össze.”

A sorozat első részét Bajor Lilivel itt olvashatják.

 
 

Kapcsolódó anyagok