A kulisszák mögött Csorba Nikolett fodrásztár-vezetővel

Frizurák, parókák, bajszok és kalapok, no meg különleges festések, sminkek – a fodrásztár dolgozói rengeteget tudnak változtatni a színész külsején, hogy minél inkább megfeleljen az előadásban játszott szerepének.

“A dráma eleven dolog” – Szakonyi Károly válaszolt

A Kőszegi Várszínház fotókiállításának megnyitóján kérdezte a drámaírót a vaol.hu.

Végtelen dűne – Rangos díjat nyert a magyar installáció a Prágai Quadriennálén

A nemzetközi látványtervezői világkiállításon a Végtelen dűne c. magyar pavilon lnyerte a legjobb kiállításért járó díjat az Országok és régiók szekcióban.

A zsonglőrködés műhelytitkai – Interjú a Trio Sárközivel

Repülőcirkusz című nyári műsorban fellépőkként a Trio Sárközi – Sárközi Péter, Sárközi Tamás és Perecsenyi Patrik – képviseli a nagy hagyományokkal bíró magyar cirkuszművészetet. Az ifjú tehetségeket ezúttal a zsonglőrködés rejtelmeiről és a különböző zsonglőreszközökről kérdeztük.

Színházat vegyenek! – Gazdára találtak a színházmarketing díjak a POSZTon

Ötödik alkalommal rendezte meg Színházat vegyenek! címmel színházmarketing konferenciáját a Magyar Teátrumi Társaság, a Pécsi Országos Színházi Találkozó nyitónapján.

Végtelen Dűne – Különleges hazai installációk a Prágai Quadriennálén

A Prágai Quadriennálé, a színházi látványtervezők négyévenkénti nemzetközi seregszemléje 2019. június 6. és 16. között kerül megrendezésre.

Színházi nemzedékváltás? – Beszélgetés Ascher Tamással, Kovács D. Dániellel és Znamenák Istvánnal

A legújabb Revizor OFFline-est vágatlan változatát láthatják.

Hogyan lehet a népszerűséget jóra használni? – Pál András válaszol

Én messze nem vagyok egy ismert színész. Amíg fönn vagyok a színpadon, a nézők részéről tényleg sokszor érzem a szeretetet, de aztán, ha kimegyek az utcára a kis hülye nadrágomban és a furcsa zoknimban, általában nem ismernek fel. Ami teljesen rendben van, és én ezt szeretem.

Nagyszabású színpadtechnikai kiállítás nyílt Budapesten

Nagyszabású színpadtechnikai kiállítás nyílt szerdán Budapesten: a Magyar Színháztechnikai Szövetség Sceni-Tech 2019 elnevezésű rendezvényén 26 színpadgépészeti, színpadvilágítási, hangtechnikai és vizuáltechnikai szakcég mutatja be a színházakban folyó művészi és műszaki munkát segítő legújabb termékeit a budapesti Tüskecsarnokban.

“A fülem mindig a színpadon van” – Interjú Kele Gábor ügyelővel

Kele Gábor, a Centrál Színház főügyelője a ’80-as évek elején kezdett a színfalak mögött dolgozni. Mesterétől, Artner Öcsi bácsitól leste el a szakma alapjait és fejlesztette tovább. Hogy pontosan hogyan és miért, elárulja az interjúban.

Bábtervezés MESTERfokon – Kiállítás nyílik a Bóbita Bábszínházban

70 éve nyitott meg a mai Budapest Bábszínház jogelődje, az Állami Bábszínház.

Visky András: “A színházban antihierarchiának kellene léteznie”

Hogy mi a dramaturg, és hogy egyáltalán szükség van-e rá, erről is kérdezte Visky András erdélyi magyar író, drámaíró, dramaturgot a Játéktér.ro.

“A színház otthont teremt” – Interjú Kulcsár Edit dramaturggal

Három éve a MITEM főszervezője, számára a nemzetközi fesztivál elsősorban a közösségépítésről szól.

Egy sóhaj is elég – A kulisszák mögött Pallagi Mihály fővilágosítóval

Amikor ronggyá csípték a szúnyogok – ekkor gondolta először, hogy színházban kellene dolgoznia.

Spiró György: “Az empátia alapkövetelmény”

“A szakértők, a tanácsadók, a politológusok kancsal logikáját próbáltam előcsiholni magamból”- mondja Spiró György Egyéni javaslat című, humoreszkeket tartalmazó új kötete születéséről a szerző.