“Újra kell gondolnunk magunkat” – Interjú Fesztbaum Bélával

Egy megosztott, értékrendek nélkül maradt országban, egy ősi családi birtokon játszódik a Rosmersholm, Ibsen remekműve.

Pontban éjfélkor – Interjú Szilágyi Bálint rendezővel

A bécsi és müncheni bemutatók után Magyarországon látható elsőként Daniel Kehlmann feszült izgalmakkal teli Szenteste című darabja.

Őszintén magáról vall, lemeztelenedve – Interjú Pokorny Liával

Pokorny Liát Bóta Gábor kérdezte.

“Rendkívül jó átérezni, milyen ereje van a zenének” – Interjú Jávori Ferenc „Fegyával”

Jávori Ferenc „Fegya”, a magyarországi klezmer zene koronázatlan királya márciustól önálló esttel várja a közönséget. A Kossuth-díjas művész visszatér egykori nagy sikerének, a Menyasszonytánc című klezmer operettnek a helyszínére, a Budapesti Operettszínházba.

“Felszabadító megélni, hogy mégsem kell megfelelni” – Regénnyel jelentkezik Ozsgyáni Mihály színész

A fátylam kicsit oldalra billent címmel jelent meg Ozsgyáni Mihály színész regénye. A szerzővel részegségről, közvetlenségről, a gondolkozás kihívásairól, a megfelelni akarás zsákutcájáról, a színészet és az írás viszonyáról beszélgetett tartalmi partnerünk, a Pótszékfoglaló.

“Végül mindenki lelepleződik” – Interjú Bereczki Csillával és Mikó Csabával

Yasmina Reza világszerte nagy sikerrel játszott tragikus bohózatát, Az öldöklés istenét Bereczki Csilla rendezésében, Mikó Csaba „szöveghangolásában” mutatja be az Átrium.

“Szívesen rendeznék még” – Interjú Csányi Sándorral

Decemberben mutatta be a Thália Színház az Oscar Wilde Lady Windermere legyezője nyomán készült Premierajándék című előadást.

“Egészen közel értünk ahhoz a határhoz, ahol mindannyiunk bőréhez ér a hatalom” – Interjú Barcsai Bálinttal

Március 28-án mutatják be az Izland-Magyarország c. FAQ-előadást a Jurányi Inkubátorházban. A darab rendezőjével, Barcsai Bálinttal két nappal a ’48-as forradalom évfordulója előtt beszélgetett a Pótszékfoglaló.

Vonzások színes szövete – Barta Dóra a Rómeó és Júlia kecskeméti bemutatójáról

Júlia nem csak egy naiv kamaszlány, akit magával ragadott az első szerelem, hanem koránál érettebb gondolkodású, ízig-vérig mai fiatal lány, akiben tudatosság, kitartás és erő van – mondja Barta Dóra, akinek Prokofjev Rómeó és Júliájához készített koreográfiáját március 14-étől láthatja a közönség a Kecskemét City Balett előadásában.

“A félelmed nem te vagy” – Interjú Kováts Adéllal

A Radnóti Ifjúsági Műhelyben a színészeken a fókusz. A RIMes diákok interjú-sorozatot készítettek a Radnóti Színház művészeivel olyan témákról, amik őket most foglalkoztatják. Témákról, amik nemcsak a saját generációjukat érintik. Elsőként Mlynarik Julcsi kérdezte Kováts Adélt a stresszről.

“Kifejezetten szeretem, ha egyik helyzetből ugorhatok a másikba” – Interjú Szemenyei Jánossal

Március 16-tól Göttinger Pál rendezésében a Kálmán Imre Teátrumba beköltözik A Macskadémon, Karafiáth Orsolya és Bella Máté albérleti revüje.

“A középsikolás közönség könnyen nyit felénk” – Interjú Kovács Domokossal

Kovács Domokossal a IV. TITÁNium Színházi Projekt segítségével megvalósult A megtorlás napja című előadásról…

“Nem vagyok egy asztalcsapkodó nő” – Interjú Takács Katival

Takács Kati kibírhatatlan, lehengerlő, rettenetes, de jó humorú nőszemélyt játszik A házasságszerző című darab címszerepében.

„A legkisebbek is megérzik, ha ők a fontosak” – Interjú Nyáry Bernadettel

Nyáry Bernadett hamarosan két előadásban is debütál a Dumaszínház Gyerekhajón. A színésznővel a készülő produkciókról beszélgettünk.

“A katarzis a színházi terápia eszköze” – Villáminterjú Gyabronka Józseffel

Hihetetlen megpróbáltatások övezik Honoshország kulturális miniszterének kalandos útját A Krakken műveletben.