“Megmaradt a lendület”- Interjú Galkó Balázzsal

Galkó Balázs, szabadúszó színész szerint széttépték ezt az országot. Megalázza, bántja, őrjíti a szegénység, a nyomor, amit maga körül lát. A színésszel Bóta Gábor beszélgetett.

“Az orrunk elé tolja a valóságot” – Interjú Parti Nórával a Chicagóról

A félelem megeszi a lelket után a férjgyilkosok „királynőjét”, Velma Kellyt formálja meg az Átriumban Alföldi Róbert készülő Chicago- rendezésében, amelynek bemutatóját június 23-án tartják. Parti Nórával Szentgyörgyi Rita beszélgetett.

“A színészet lényege, hogy merjük vállalni a kockázatot” – Interjú Udvaros Dorottyával

A színésznő A gömbfejűek és a csúcsfejűek című előadás kapcsán nyilatkozott.

“Elég sok sztori van már mögöttünk” – Interjú Rezes Judittal és Szabó Győzővel

Színházi duettjük, a Loveshake kapcsán kérdezte Rezes Juditot és Szabó Győzőt tartalmi partnerünk, a Pótszékfoglaló.

Madárles – Interjú Sényi Fanni végzős dramaturghallgatóval

A Színház- és Filmművészeti Egyetemen idén dramaturg osztály is végez. Ismerjék meg Jákfalvi Magdolna, Upor László és Kárpáti Péter tanítványait, hatodikként Sényi Fannit, aki napi listát készít a teendőiről, szívesen elvonulna egy esőerdőbe írni és aki szerint a próbafolyamatok hozzák a legtöbb tanulást.

“Anca mindig kimozdít a komfortzónámból” – Interjú Kardos M. Róberttel

A nagyváradi Szigligeti Színházban Anca Bradu rendezte Brecht egyik legtöbbet játszott klasszikusát, A kaukázusi krétakört. A versenyprogramba került előadásról az Acdak bírót alakító Kardos M. Róbertet kérdezte a poszt.hu.

“Ki kell lépnem a komfortzónámból” – Interjú Kulcsár Viktóriával

Zenés színészként végzett a Színművészetin Novák Eszter és Selmeczi György osztályában, majd sorra játszotta a főszerepeket a Pécsi Nemzeti Színházban. A jövő évadtól szabadúszóként folytatja, mert – ahogy ő mondja – meg kell próbálni beteljesíteni az álmainkat. Kulcsár Viktóriát kérdeztük.

“Sokszor biciklizés közben szabadul el a fantáziám” – Wagner-Puskás Péter, az Ürgék zenei vezetője válaszol

A Katona Kamra Ürgék című májusi bemutatójának zenei vezetője Wagner-Puskás Péter, akit Csikós Kornélia kérdezett az előadás zenéjének ötleteiről, a zene előadásbeli funkcióiról és arról milyen érzés 1960-as, ’70-es évek-beli dalokat áthangszerelni.

“Bemászni a fejekbe – egy kicsit” – Interjú Zsótér Sándorral

Zsótér Sándor a Nemzeti Színházban rendezi A Gömbfejűek és a csúcsfejűeket.

“Egészen más regiszteren kell működtetni egy utcai előadást” – Interjú Eke Angélával

Sanghajban járt a Nylon Group UP! című performansza.

“Isten is szorulhat segítségre” – Interjú Gryllus Dorkával és Kálid Artúrral

A Zsidó Művészeti Napok keretében május 31-én, a Hatszín Teátrumban mutatják be a nemrég elhunyt izraeli szerző, Anat Gov Jaj, Istenem! című darabját. A produkció a Gólem Színház előadása, rendezője Borgula András.

“Velem mindenre fel kell készülni” – Interjú Sardar Tagirovskyval

Sardar Tagirovsky Dosztojevszkij A félkegyelműjét Idióta címen állítja színpadra a Csokonai Színházban.

“Nagyon sok múlik a hiten” – Interjú Mészáros Bélával

Kovács D. Dániel először rendezett a Katona nagyszínpadán, a Berlin, Alexanderplatz sajátos formanyelve és aktualitása meggyőzte a POSZT válogatóit is. Az előadás főszereplőjével, Mészáros Bélával a bizalomról, újrakezdés nehézségeiről és a hit fontosságáról beszélgetett Dézsi Fruzsina.

“A cirkuszművészet mindig izgalmas téma” – Villáminterjú a Cirkeuropa Fesztiválról

Gallyas Veronikával, a Magyar Zsonglőr Egyesület elnökével beszélgettünk a május 11. és 13. között Budapesten megrendezett Cirkeuropa Nemzetközi Cirkuszfesztiválról.

“Exhibicionizmus nélkül nem lehet kiállni ezer ember elé” – Interjú Szvétek László operaénekessel

Nem lett énektanár, mert a tanárképzőn a hangja alapján az operaszínpad felé irányították. Szvétek László 24 éve debütált a Magyar Állami Operaházban, tavaly pedig az intézmény Kamaraénekese lett.