Vessünk egy pillantást a jövőbe! De egy olyan jövő előtt állunk, amely kaotikusnak, sötétnek, elsöprőnek és nyugtalanítónak tűnik. A koronavírus miatt még inkább terjeszkedünk a digitális világokba, ahol nem találunk struktúrákat és kapcsolódási lehetőségeket, de ahol eltévedhetünk és elidegenedhetünk. Mihez kapcsolódunk? Milyen érzés a valóságunk? Elvesztünk a világ számára? Elveszett számunkra a világ? Az irodalom új temploma az internet archívuma.
A szöveg és a mozgástér elsősorban a világhálóról származó tartalmakból és lehetőségekből származik. A minta, az utánzás, az utánzás vagy a mimikri leképezése a cselekv. A cél a hang, a test, a hang és a környezet kollázsának kialakítása, hogy bemutassa a digitális környezet egyidejűségét, de feltárja a jelenlegi helyzetet is, és stratégiákat kérjen a jövővel való szembenézéshez bátorsággal és örömmel?
Annette Müller düsseldorfi rendező, drámaíró, színésznő, és kortárs táncelőadások dramaturgja. 2010 és 2018 között Oda Zuschneid mellett volt a Junges Theater am Hessische Landestheater Marburg művészeti vezetője. Rendezőként a tübingeni Landestheaterben és a KJT Dortmundban dolgozik Jelenleg. "Keményebben, gyorsabban, erősebben" című munkája 2021-ben Heidelbergben elnyerte a legjobb ifjúsági színdarab díját.
Dramaturgként 2015 és 2019 között a HARTMANN MUELLER Performance Collective munkatársa volt a PACT ZOLLVEREIN, a TANZHAUS NRW és a RINGLOKSCHUPPEN MÜLHEIM társulatoknál. Gyakran feltűnnek előadásai a TANZ NRW fesztiválon. 2020-ban a "A teremtés" című produkcióját meghívták a FAVORITEN Fesztiválra a kölni székhelyű Performance Group SEE! és a Montserrat Gardo Castillo/Petr Hastik ( FFT Düsseldorf, Urbane Künste Ruhr) társaságában. 2021 júliusában Cecilia Arditto argentin zeneszerzővel együtt a Mannheimi Nemzeti Színházban Albert Camus "A közöny" című regénye alapján készült multidiszciplináris opera vázlatával első díjat nyertek a Nemzetközi Zeneszerzőversenyen. Annette Müller drámaíró, kiadója a Drei Masken Verlag Münchenben. 2019 óta a kölni Színházi Akadémián oktat.