A BEMUT egy előadás, amely bemutatja a MUTDANCE társulat legikonikusabb koreográfiáit. A műsor a társulat egyedi koreográfiai módszere alapján közelmúltbeli és múltbeli munkákat mutat be. Az előadás kontextusától függően 3 vagy 4 különböző részből állhat. Ezt követően a teljes időtartam 110 perc.
A BEMUT-ot 14 női táncos táncolja gpu zenével.
1. rész.
Revealing Breath II (a teremtés alapja)
Kim Young-hee eredeti koreográfiája
Ahogy a cím is sugallja, ez a mű a „légzésre”, minden mozgás mögött meghúzódó életerőre összpontosít. És a repertoár egyik legreprezentatívabb darabja, amely felfedi a társulat egyedi táncos tulajdonságait és jellegét.
Ez a koreográfia a buddhista szertartástánc szellemiségére épül. A mentális intuíciók fizikai mozgásokká alakítását célzó speciális tréningen keresztül a mozgás feltárja a közönség előtt a táncos belső világát. Az alkotás alapja egy alacsonyabb szintről kezdődik, ahol a táncosok teste és lelke egyaránt ellazul. A légzés révén a mozgás középső szintre emelkedik. Végül a tánc egy magasabb szintre emelkedik, spirális mozgásokat generál, amelyeken keresztül a táncosok belső ereje felfelé áramlik, átölelve az univerzum szellemeit.
2. rész
101%
Kim JungA koreográfiája
A „101%” a táncon keresztül az extrém szenvedélyek és vágyak megtestesülését kívánja kifejezni, amelyet az ég egy elérhetetlen pontja felé irányuló vertikális vonzalom képvisel. Ebben az értelemben a táncot lazán a görög Ikarosz mítosza ihlette, amint az égő nap felé emelkedik.Térfogalmakban kifejezve a táncosok fokozatosan gyűjtik össze az energiát a talajból, a talpakon és a térdükön keresztül, ezáltal energiát építenek fel a testben. Leginkább a mellkasban rögzítik és koncentrálják az energiát, majd a dinamikus mozgások szekvenciális mintáin keresztül elküldik és szétszórják a térben.
3. rész
A válaszom
Kim Young-hee eredeti koreográfiája
Kim Young-hee egyik korai művének modernista rekreációja, amely a művész belső világát mutatja be tánc formájában, a „Miért táncolunk?” kérdés ihlette.
Bár régóta táncolunk, és számos színpadon számos előadást mutattunk be, továbbra is ugyanazt a sürgető kérdést tesszük fel magunknak, mintha először történt volna. Mindig úgy tűnik, hogy a válasz kéznél van, de a jelentés minden alkalommal elkerüli. És még ebben a pillanatban is, amelyben táncolunk, továbbra is keresünk... Az én Válaszom a tánc bensőséges és mély motivációját igyekszik kifejezni a táncosok állandóan változó mozgásain keresztül. Az elefántcsont ruhák hagyományos papírból készülnek, hogy a kopott koreai népi ruhák érzetét keltsék.