Húber Vilmos televíziós gyártásvezetőt hidegen hagyják mind az emberi érzelmi kapcsolatokat illető konvenciók, mind az illő viselkedésformák. Bolondul a nőkét, bár évek óta együtt él gyermekének anyjával, Rózával, aki egyszer csak úgy dönt, magukhoz költözteti Húber legújabb szeretőjét.
A közösen és külön-külön megélt szörnyűségek nyomán életük többi szereplője lassan kikopik mellőlük, ők pedig egyedül maradnak valami elemi egymásrautaltságban, a külvilág számára kibírhatatlan, feloldhatatlan boldogtalanságban.
Albu István rendező, színházigazgató 1984-ben született Sepsiszentgyörgyön, 2007-ben színészként szerzett diplomát a kolozsvári Babeș-Bolyai Tudományegyetem Színház és Televízió Karán.
A képzés utolsó két évében egyetemi tanársegéd és a Kolozsvári Állami Magyar Színház alkalmazott színésze. Művészi tevékenysége egyhamar a színpadi rendezés felé veszi az irányt, 2013-ig a kolozsvári színház visszatérő vendégrendezője.
Az elmúlt tíz évben rendezett a legtöbb romániai magyar színházban: Szatmárnémetiben, Székelyudvarhelyen, Kézdivásárhelyen, Gyergyószentmiklóson, Marosvásárhelyen a Tompa Miklós Társulatnál, a Kolozsvári Magyar Operában, Csíkszeredában, illetve Sepsiszentgyörgyön. 2017 óta a gyergyószentmiklósi Figura Stúdió Színház igazgatója.
Fontosabb munkái: Sławomir Mrożek: Mulatság (2007), F. M. Dosztojevszkij: Karamazovok (2008), F. M. Dosztojevszkij: Ördögök (2009), Racine: Phaedra (2017), Giuseppe Verdi: Othello (2018), A. P. Csehov: Három nővér (2019), Georg Büchner: Woyzeck (2022), Tamási Áron: Hullámzó vőlegény (2022)