Elektra apját, a trójai háborúból hazatérő Agamemnont meggyilkolja felesége, Klütaimnésztra és szeretője, Aigiszthosz. Klütaimnésztra és Aigiszthosz száműzi Elektra testvérét, Oresztészt, Elektrával pedig mostohán bánnak, fogoly lesz belőle az anyja házában.
Az apját gyászoló Elektra egyetlen reménye, hogy Oresztész visszatér, és bosszút áll a gyilkosokon. Klütaimnésztrát rémálmok gyötrik, retteg Oresztész hazatértétől. Elektra nővére, Khrüszothémisz, akit anyja szintén fogságban tart, házasságra és gyermekekre vágyik. Mikor Oresztész nagy sokára hazatér és felfedi, kicsoda valójában, Elektra végül szembesül a sors iróniájával.
A Japán Kormány Kulturális Ügyek Ügynöksége által támogatva.
Suzuki Tadashi a Togai Szuzuki Színház (Suzuki Company of Toga, SCOT) alapítója, igazgatója és rendezője. Toga hegyvidéki falu Tojama prefektúrában. Szuzuki Tadasi egyben az első japán nemzetközi színházi fesztivál (Toga Fesztivál) szervezője, valamint a Szuzuki-módszer megalkotója a színészképzésben.
Elméletét számos könyvben fejtette ki. Írásai angol nyelven a New York-i Theatre Communications Group kiadásában jelentek meg gyűjteményes formában, „The Way of Acting” és „Culture is the Body” címmel. Világszerte számos színművészeti iskolában és színházban, többek között a New York-i The Juilliard School-ban, a pekingi Központi Dráma Akadémián és a moszkvai Művész Színházban is bemutatta már színészképzési módszerét.
A Cambridge University Press „The Theatre of Suzuki Tadashi” címmel adott ki róla monográfiát a 20. század vezető színházrendezőit bemutató Directors in Perspective sorozatban. Ebben többek között olyan nagy nevű alkotók kötetei mellett szerepel, mint Meyerhold, Brecht, Strehler, Peter Brook, Robert Wilson.
Togában a világ egyik legnagyobb színházi központját hozta létre. A hat színházból, próbatermekből, irodákból, lakásokból, éttermekből stb. álló létesítményt a gyönyörű togai táj öleli körül. Suzuki többnyelvű, multikulturális előadásokat állít színpadra, fesztiválszervezőként a világ minden tájáról összehozza a közös színházi törekvések képviselőit, radikálisan teszi fel napjaink alapkérdéseit.