Az emberiség még mindig fájdalmasan, zavarodottan, siránkozva várja a Messiást? Felkészültünk-e rá? Egy nemzetközi balettprodukció, amelyet Johann Sebastian Bach azon zenealkotása ihletett, amely a keresztény világ számára szentnek számít.
"Izraeli zsidó koreográfusként, holokauszt-túlélők fiaként célom, hogy ezzel a koreográfiával hidat építsek a nemzetek és vallások között. Ebben az új világban, ahol mindenki Jézus, és Jézus egy közülünk..." Tamir Ginz
A Kamea Dance Company művészeti igazgatója és rezidens koreográfusa.
Izraeli és külföldi táncosképzése után Tamir Ginz a Haifa Balettben táncművészként dolgozott, majd Ohad Naharin művészeti vezetésével a Batsheva Dance Company táncosa volt (1991–1992).
1991–2001 között a tel-avivi Bat-Dor Dance Company rezidens koreográfusa és a Bat-Dor Táncstúdió kortárs tánc vezető tanára volt. A Bat-Dor számára készített első koreográfiájával, a ’Platform 1’-gyel 1997-ben elnyerte a dániai Albert Gaubier-díjat. 2002-ben elhagyta a Bat-Dor Tel-Avivot, hogy Daniella Schapirával megalapítsa a Kamea Dance Company-t.
Angol nyelvészet és irodalom, valamint szociológia szakon szerzett diplomát a Haifai Egyetemen, és táncpedagógusi diplomát a Kibbutz Állami Szemináriumi Főiskolán. Izrael számos vezető iskolájában tanított kortárs táncot.
2014-ben és 2015-ben elnyerte az Izraeli Kulturális Minisztérium "kiemelkedő cionista kreativitásért" járó díját.