A régi időkben egy több szellemmel rendelkező embert az indián Cheyenne nyelvben "Eh man hé"-nak hívták. Ez a történet egy emberről és az öt szelleméről szól. Nolan egy bábu, akinek élete teljes egészében öt mozgatótól függ, akik életre keltik testét, érzelmeit és képzeletét. Minden alkalommal, amikor életre kel, főhősünk, aki nem tudja, hogy ő egy bábu, felteszi magának a kérdést: "Mi az, ami visszahoz az életbe?" Mi az én szabad akaratom? Valódiak-e az érzelmeim? Hogyan lélegezhetnék magamtól? A válaszok keresésében gyakran kísérői a kétségek és a félelmek, de mindenekelőtt a bátorság és a szabadságvágy, hogy elinduljon az úton, hogy beteljesítse reményeit és álmait.
A Zero en conducta, Teatre del Moviment egy 2011-ben José Antonio Puchades (Putxa) által indított projekt, amelynek célja a mozgáshoz kapcsolódó színházművészet különböző formáinak kifejezési lehetőségeinek feltárása. Kutatásai középpontjában a pantomim, a tánc, a bábjáték és általában a fizikai színház ötvözése áll. 2012-ben csatlakozott hozzá Julieta Gascón rendezőként, dramaturgként és előadóként. 2014-ben közösen mutatták be az Allegro ma non troppo című darabot, amely bebetonozta művészeti irányzatukat, kibővítette fizikai kifejezési eszközeiket és továbbfejlesztette sajátos megközelítésüket.
A Zero en conducta, Teatre del Moviment egy 2011-ben José Antonio Puchades (Putxa) által indított projekt, amelynek célja a mozgáshoz kapcsolódó színházművészet különböző formáinak kifejezési lehetőségeinek feltárása. Kutatásai középpontjában a pantomim, a tánc, a bábjáték és általában a fizikai színház ötvözése áll. 2012-ben csatlakozott hozzá Julieta Gascón rendezőként, dramaturgként és előadóként. 2014-ben közösen mutatták be az Allegro ma non troppo című darabot, amely bebetonozta művészeti irányzatukat, kibővítette fizikai kifejezési eszközeiket és továbbfejlesztette sajátos megközelítésüket.