Két fiú érkezik az üres vajdasági kisvárosba. Menekülnek, futnak, végtelen utak húzódnak mögöttük. Az életük nehéz, a lábuk véres, a hideg és az eső mellett iszonyú dolgok rejlenek a fájó izmok mélyén.
Három lány izeg-mozog egy játszótéren, az életük nehéz, csak egészen másképp. A fiúk és a lányok találkozásából meg-nem-értés, közeledés, talán vonzalom születik, de a rémálmok, amik mozgatják őket, egyre sodorják őket tovább. A nagyvárosba, ami mindent eltakar.
Ahogy lassan megismerjük a két fiú múltját és be-bekacsintanak a történetbe a sokszor kegyetlen, máskor pedig egyszerűen csak tudatlan vagy tehetetlen felnőttek, egyre jobban értjük, miféle láthatatlansággal küzdenek ezek a kölykök.
Terék Anna szociális témákban jártas pszichológus-költő és Lénárd Róbert évekig fontolgatták e dráma megalkotását és színrevitelét. Az előadást kegyetlen témájából Kovács Adrián zenéje ráncigálja ki, hibrid formát, afféle kísérleti musicalt formálva belőle.
Lénárd Róbert Zentán született, 1983. május 9-én. A gimnázium mellett 17 éves korától foglalkozott színházzal - a Zentai Színtársulatban mutatta be első darabjait, ekkor még középiskolás színjátszókkal.
Két év bölcsésztanulmányok után beiratkozott az Újvidéki Művészeti Akadémia rendező szakára, ahol 2008-ban végez. Diplomaelőadását, amit Brad Fraser A szerelem igaz természete című darabja alapján rendezett, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színház játszotta.
Művészi tapasztalatot is itt szerzett: számos előadásban vett részt, elsősorban segédrendezőként Urbán András, Olivera Đorđević, Borut Šeparović, Keszég László mellett. 2013 márciusa óta az Újvidéki Színház munkatársa, 2016-tól művészeti vezetője.
Főbb rendezései: Neusatzer Cabaret, Részeg tárgyalás, Fáma a biciklistákról (Újvidéki Színház), Pajzán históriák, Kazimír és Karolina (Tanyaszínház), Zabhegyező (Újvidéki Művészeti Akadémia), Gergő szobája (Szabadkai Gyermekszínház).
A Skizopolisz című drámakötet szerzője. Drámát, rádiódrámát ír, adaptációval foglalkozik.